Wszędzie poprawa, klientów przybyło, a więc o co chodzi? Inwestorzy mają przesunięty prima aprilis???
Szacowana wartość otrzymanych płatności wyniosła 22,46 mln USD, co oznacza wzrost o odpowiednio 3,3% w skali roku i wzrost o 4,8% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy" - czytamy w komunikacie.
Na koniec marca 2025 r. ARPL (średni miesięczny przychód przypadający na jedną licencję - tożsamy z wcześniej używanym terminem ARPU) produktu LiveChat wyniosło 181,9 USD wobec 178,6 USD na koniec grudnia 2024 roku i 160,1 USD przed rokiem.
ARPL produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 147,3 USD wobec 144,3 USD na koniec grudnia 2024 r. i 134,5 USD przed rokiem. ARPL produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 225,1 USD wobec 210,2 USD na koniec grudnia 2024 r. i 153,4 USD przed rokiem.
"Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34085.
Na koniec grudnia liczba klientów ChatBot wyniosła 3279, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1802"
- czytamy dalej.