Podsumowanie po 3 dniach od premiery na Triple-i Initiative: jest rewelacyjnie! Bardzo udana premiera rozgrywki.
Na Steam Top Wishlist jest już 791 pozycja - ponad 1700 pozycji w 3 dni. Szok tego się nie spodziewałem. Ktoś pisał, że będzie 800, jest nawet lepiej.
Trailer na IGN wyświetlony ponad 160k razy, 3,5k. lików. Na innych portalach i socialach też spoko, m.in. na japońskim famitsu wyświetlone ponad 180k.
W porównaniu do innych nowych polskich produkcji to chyba tylko Painkiller Anshar Studios zrobił większy szum. Into the Fire zrobił lepsze wyniki w 3 dni niż np. Lost Rift z jednego z największych studiów w PL People Can Fly.
Gra chwalona jest za oryginalność, design, oprawę ale także intensywność i napięcie. Ale są głosy narzekań szczególnie na spadki fps, konieczna będzie optymalizacja.
Co nas czeka? W czwartek chyba wywiad w Biznes w Grach, spodziewam się jak zawsze długiej i ciekawej rozmowy. Kolejny wywiad możliwy na kanale Granaliza.
Podsumowując jest bardzo dobrze. Studiu w krótkim czasie stworzyło grę która zapowiada się na hit. Czekamy na datę demo, uruchomienie social media strona na X, na YT. No i ważne jest grzanie tematu puki gorący!