Dnia 2025-02-02 o godz. 12:28 ~anavrin napisał(a):
> Hej. Przesłuchałem jeszcze raz konferencję OML i podano informacje, że koszt produkcji i marketingu CS chcą zamknąć w przedziale 27-28 mln PLN. Zatem uśrednijmy je do 30mln PLN. Do tego trzeba chyba dodać koszt wydania wersji cyfrowej i pudełkowej. To nie mam pojęcia ile...
> > Policzmy te 10mln PLN. Suma 40mln PLN. Dajmy cenę gry 160pln. Weźmy z tego 80pln, jako zysk netto z kopii. 40mln PLN/80pln = 500tys kopii do zwrotu kosztów.
> >
> > Tylko nie klei się to z danymi że sprzedaży GR2. Tam gra była o połowę tańsza w produkcji, a według danych 430tys kopii nie pokryło zwrotu kosztów. W ogóle komunikacja z 505Games jest masakryczna. Na tym tle dobrze, że OML będzie mieć pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji, marketingu i wydania gry.
> >
> > Muszę bardziej zagłębić się w temat liczenia zwrotu kosztów.
Mam pytanie czy GR2 sprzedał się w ilości 430tyś w pełnej cenie? Chyba nie więc takie wyliczenia i porównywanie do poprzednich produkcji nie ma sensu. W jakiej cenie teraz sprzedaję sie GR1 i GR2? Czy sa jakieś gry ktore sprzedają się w pełnej cenie dwa lata od premiery?
Wyliczenia na dzień dzisiejszy dla mało rozgarniętych inwestorów którzy chca wejść w spółki gamingowe tyle i tylko tyle.