Zgodnie z artykułami 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation) zakazana jest manipulacja instrumentami finansowymi. Zakazaną manipulację stanowi, m.in. rozpowszechnianie za pośrednictwem mediów, w tym internetu, lub przy użyciu innych środków, informacji, które wprowadzają lub mogą wprowadzać w błąd, w tym rozpowszechnianie plotek, w przypadku gdy osoba rozpowszechniająca te informacje wiedziała lub powinna była wiedzieć, że informacje te były fałszywe lub wprowadzające w błąd. Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.
Zakazane jest także zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego, które może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.
Odpowiadasz na:
Re: 28 mln PLN - koszt produkcji i marketingu
Autor: ~kr [91.192.199.*]
Dnia 2025-02-02 o godz. 12:28 ~anavrin napisał(a): > Hej. Przesłuchałem jeszcze raz konferencję OML i podano informacje, że koszt produkcji i marketingu CS chcą zamknąć w przedziale 27-28 mln PLN. Zatem uśrednijmy je do 30mln PLN. Do tego trzeba chyba dodać koszt wydania wersji cyfrowej i pudełkowej. To nie mam pojęcia ile... > > Policzmy te 10mln PLN. Suma 40mln PLN. Dajmy cenę gry 160pln. Weźmy z tego 80pln, jako zysk netto z kopii. 40mln PLN/80pln = 500tys kopii do zwrotu kosztów. > > > > Tylko nie klei się to z danymi że sprzedaży GR2. Tam gra była o połowę tańsza w produkcji, a według danych 430tys kopii nie pokryło zwrotu kosztów. W ogóle komunikacja z 505Games jest masakryczna. Na tym tle dobrze, że OML będzie mieć pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji, marketingu i wydania gry. > > > > Muszę bardziej zagłębić się w temat liczenia zwrotu kosztów.
Mam pytanie czy GR2 sprzedał się w ilości 430tyś w pełnej cenie? Chyba nie więc takie wyliczenia i porównywanie do poprzednich produkcji nie ma sensu. W jakiej cenie teraz sprzedaję sie GR1 i GR2? Czy sa jakieś gry ktore sprzedają się w pełnej cenie dwa lata od premiery? Wyliczenia na dzień dzisiejszy dla mało rozgarniętych inwestorów którzy chca wejść w spółki gamingowe tyle i tylko tyle.