W okresie kwiecień-czerwiec 2024 roku spółka Gamedust zanotowała zysk ze sprzedaży wobec strat na tym poziomie zarówno kwartał wcześniej, jak i przed rokiem. Zminimalizowała również straty na niższych poziomach rachunku wyników oraz zbalansowała przepływy pieniężne.
–
Za nami kolejny pracowity kwartał. Trzymamy koszty w ryzach i skupiamy się na najważniejszych projektach, po których spodziewamy się największych strumieni przychodowych. Maksymalizujemy więc zarówno bieżące wyniki, jak również pracujemy na polepszenie rezultatów w kolejnych okresach. Zbudowaliśmy już renomę na rynku VR, ale wciąż nieustannie dążymy do tego, aby nasze projekty były synonimem innowacji i zapewniały unikalne doświadczenia dla graczy na całym świecie – wskazujePaweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-drugi-kwartal-2024-roku/