Nie daje mi spokoju ta gra i spółka. Przed premierą większe obawy były o samą grę niż o sprzedaż, ze względu na posiadanie w grupie kapitałowej agencji reklamowej gamingowej Kool Things. Stało się zupełnie inaczej czyli gra wyszło bardzo dobrze, a marketing dołuje. Gra jest dobra, bo zrobiłem też niezależne badanie i poprzez znajomych dotarłem do kompetentnych osób i poprosiłem o obiektywną ocenę. Trochę też mnie to kosztowało, bo opłaciłem tym osobom koszt gry. Feedback od tych osób był naprawdę bardzo dobry. W tej chwili cała ekipa Kool2Play z grą Uragun jako jedna z nielicznych dopuszczonych gier z Polski jest na Pax East 2022 (największe targi gier na świecie). Mi to wygląda wszystko bądź na wezwanie bądź na wejście strategicznego, zwłaszcza, że dla twórców gier Indie właśnie to miejsce jest najlepsze do nawiązywania tego typu relacji. Fran Aviles, który teraz pracuje w Kool2Play przeszedł rok temu z Ghost Ship Games producenta Deep Rock Galactic. Ghost Ship mimo wielkiego sukcesu został przejęty przez Embracer, który pozwolił im na kontynuację niezależnych działań równolegle do innej spółki gamingowej z ich portfela Coffee Stain. Sam nie wiem co bardziej prawdopodobne, według mnie dla potencjalnego nabywcy bardziej opłacalne byłoby wezwanie biorąc pod uwagę niskie wyceny gamingu a zwłaszcza Kool2Play, która posiada agencję reklamową, testuje narzędzie Buffmaker, wydała dobrą grę i pracuje nad kolejną (Project Friendship-ja osobiście czekam właśnie na tą grę). Osobiście wolałbym wejście takiego Embracera do akcjonariatu i liczę, że osoba Frana będzie tu kluczowa.