Po 12 godzinach od pierwszego pokazu rozgrywki na The Triple-i Initiative: - na wishliście steam skok o ok. 1300 miejsc, obecnie miejsce 1220, informacja niepełna, niedługo wejście do pierwszego 1000, - wyświetlenia YT - ing ponad 60k, na triple-i jeden z najczęściej wyświetlanych, - odbiór komentarze bardzo pozytywne - chwalą pomysł, nietypową rozgrywkę, co ważne intensywność i napięcie jakie wywołuje zajawka rozgrywki (coś czego nie było w niezwyciężonym), cześć komentuje że niema takich gier, inne typu "California be like"
Na YT i steam dostępna jest dłuższa dwuminutowa wersja rozgrywki, warto sprawdzić.
Czyli w weekend mogą wejść do Top 800? Niezłe tempo. Jeszcze wczoraj poza 2500, ale myślę że by zaczął się ruch na kursie musieliby pewnie złapać Top 500, ale to raczej najwcześniej za kilka tygodni. Odbiór bardzo pozytywny. To najważniejsze. Na razie
Podsumowanie po 3 dniach od premiery na Triple-i Initiative: jest rewelacyjnie! Bardzo udana premiera rozgrywki. Na Steam Top Wishlist jest już 791 pozycja - ponad 1700 pozycji w 3 dni. Szok tego się nie spodziewałem. Ktoś pisał, że będzie 800, jest nawet lepiej. Trailer na IGN wyświetlony ponad 160k razy, 3,5k. lików. Na innych portalach i socialach też spoko, m.in. na japońskim famitsu wyświetlone ponad 180k. W porównaniu do innych nowych polskich produkcji to chyba tylko Painkiller Anshar Studios zrobił większy szum. Into the Fire zrobił lepsze wyniki w 3 dni niż np. Lost Rift z jednego z największych studiów w PL People Can Fly. Gra chwalona jest za oryginalność, design, oprawę ale także intensywność i napięcie. Ale są głosy narzekań szczególnie na spadki fps, konieczna będzie optymalizacja. Co nas czeka? W czwartek chyba wywiad w Biznes w Grach, spodziewam się jak zawsze długiej i ciekawej rozmowy. Kolejny wywiad możliwy na kanale Granaliza. Podsumowując jest bardzo dobrze. Studiu w krótkim czasie stworzyło grę która zapowiada się na hit. Czekamy na datę demo, uruchomienie social media strona na X, na YT. No i ważne jest grzanie tematu puki gorący!