×ãÖDzÊÈü¹û

  • 28 mln PLN - koszt produkcji i marketingu Autor: ~anavrin [81.166.83.*]
    Hej. Przesłuchałem jeszcze raz konferencję OML i podano informacje, że koszt produkcji i marketingu CS chcą zamknąć w przedziale 27-28 mln PLN. Zatem uśrednijmy je do 30mln PLN. Do tego trzeba chyba dodać koszt wydania wersji cyfrowej i pudełkowej. To nie mam pojęcia ile...
    Policzmy te 10mln PLN. Suma 40mln PLN. Dajmy cenę gry 160pln. Weźmy z tego 80pln, jako zysk netto z kopii. 40mln PLN/80pln = 500tys kopii do zwrotu kosztów.

    Tylko nie klei się to z danymi że sprzedaży GR2. Tam gra była o połowę tańsza w produkcji, a według danych 430tys kopii nie pokryło zwrotu kosztów. W ogóle komunikacja z 505Games jest masakryczna. Na tym tle dobrze, że OML będzie mieć pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji, marketingu i wydania gry.

    Muszę bardziej zagłębić się w temat liczenia zwrotu kosztów.
  • Re: 28 mln PLN - koszt produkcji i marketingu Autor: ~kr [91.192.199.*]
    Dnia 2025-02-02 o godz. 12:28 ~anavrin napisał(a):
    > Hej. Przesłuchałem jeszcze raz konferencję OML i podano informacje, że koszt produkcji i marketingu CS chcą zamknąć w przedziale 27-28 mln PLN. Zatem uśrednijmy je do 30mln PLN. Do tego trzeba chyba dodać koszt wydania wersji cyfrowej i pudełkowej. To nie mam pojęcia ile...
    > > Policzmy te 10mln PLN. Suma 40mln PLN. Dajmy cenę gry 160pln. Weźmy z tego 80pln, jako zysk netto z kopii. 40mln PLN/80pln = 500tys kopii do zwrotu kosztów.
    > >
    > > Tylko nie klei się to z danymi że sprzedaży GR2. Tam gra była o połowę tańsza w produkcji, a według danych 430tys kopii nie pokryło zwrotu kosztów. W ogóle komunikacja z 505Games jest masakryczna. Na tym tle dobrze, że OML będzie mieć pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji, marketingu i wydania gry.
    > >
    > > Muszę bardziej zagłębić się w temat liczenia zwrotu kosztów.

    Mam pytanie czy GR2 sprzedał się w ilości 430tyś w pełnej cenie? Chyba nie więc takie wyliczenia i porównywanie do poprzednich produkcji nie ma sensu. W jakiej cenie teraz sprzedaję sie GR1 i GR2? Czy sa jakieś gry ktore sprzedają się w pełnej cenie dwa lata od premiery?
    Wyliczenia na dzień dzisiejszy dla mało rozgarniętych inwestorów którzy chca wejść w spółki gamingowe tyle i tylko tyle.
  • Re: 28 mln PLN - koszt produkcji i marketingu Autor: ~anavrin [81.166.83.*]
    Wyliczenia opieram o cenę wyjściową, ale porównuję to do wcześniejszych produkcji, by mieć jakiś wzór ogólny do określenia pewnych zależności. Mając cenę wyjściową, koszt produkcji i ilość sprzedanych egzemplarzy powodujących zwrot kosztów, można coś z tego wyciągnąć. Przynajmniej próbuję. Najłatwiej wejść na forum i zbluzgać. Tak to każdy potrafi.
  • Re: 28 mln PLN - koszt produkcji i marketingu Autor: ~Ppabloo [185.172.85.*]
    Spokojnie po co te nerwy nie wiem po co sobie zawracacie głowę takimi wyliczeniami jak na razie nie wiadomo z czym mamy tak naprawdę do czynienia poczekajcie aż oml zaprezentuje grę wtedy będzie można dopiero oceniać potencjał sprzedaży . Osobiście uważam ze struna zaczyna się naciągać obserwując wzrost obrotów mimo delikatnych obsunięć kursu wyczuwam że ktoś zaczął tankować . Pozdrawiam i życzę cierpliwości która chyba wszystkim się już zaczyna kończyć
[x]
ONEMORE 0,00% 1,23 2025-05-02 13:18:18
±Ê°ù³ú±ðÂá»åź&²Ô²ú²õ±è;»å´Ç&²Ô²ú²õ±è;²õ³Ù°ù´Ç²Ô²â&²Ô²ú²õ±è;³ú²¹&²Ô²ú²õ±è;5 ±Ê°ù³ú±ðÂá»åź&²Ô²ú²õ±è;»å´Ç&²Ô²ú²õ±è;²õ³Ù°ù´Ç²Ô²â&²Ô²ú²õ±è;&°ù²¹±ç³Ü´Ç;

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.